Vuosikokousterveiset Kouvolasta

16.3.2024

Nukkekotiyhdistyksen vuosikokoustapahtuma pidettiin eilen 16.3.2023 Kouvolassa.

Markkinäväkeä kävi mukavasti ja Kouvolan Nukkekotiharrastajien näyttelyä ihasteltiin sekä kahviossa herkuteltiin. Kiitos Kouvolan järjestelyväelle! Ilman paikallisten toimijoiden apuja kiertäviä vuosikokouksia ja oheistapahtumia ei ole mahdollista järjestää.

Kokoukseen osallistui paikanpäällä 16 osallistujaa ja 2 etäyhteydellä. Vastuuvapaus vuoden 2023 tilinpäätöksestä annettiin hallitukselle ja yhdistyksen hallituksen erovuoroiset äänestettiin jatkamaan uudelle kaksivuotiskaudelle.

Valittiin kahden vuoden toimintakaudelle 2024-2025 varsinaisiksi jäseniksi Riitta Andersin, Teija Hämälä, Paula Kymäläinen, Aila Latva-Karjanmaa ja varajäseneksi Lea Kumpulainen.

Puheenjohtajana jatkaa vuoden 2024 Tuija Malmio-Haikansalo ja hallituksessa jatkavat varsinaisina jäseninä vuoden Anita Björn, Satu Manninen, Jaana Nykvist-Pekkarinen ja Leea Lehelmä sekä varajäsen Hannele Lemmetty.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Vuosikokouksen kuulumisia tarkemmin Nukkekoti-lehdessä 2/2024, joka ilmestyy toukokuussa.